חיפוש
סגור את תיבת החיפוש

תכניות רב-לאומיות ופעילות גלובלית

פעילות גלובלית

פלתורס ביטוח היא נציגתו של Gallagher, ברוקר הביטוח השלישי בגודלו בעולם.

Gallagher פועל החל משנת 1927, מטה החברה ממוקם בשיקגו, ארה"ב, ומשרדיה פרוסים ב-150 מדינות ברחבי העולם עם למעלה מ-40,000 עובדים.

כנציגתו של ברוקר הביטוח השלישי בגודלו בעולם, ביכולתה של פלתורס לרתום את העוצמה והמשאבים האדירים העומדים לרשות Gallagher למציאת פתרונות ייחודיים ובתנאים מיטביים ללקוחותיה.

שילוב הכוחות של פלתורס ו-Gallagher מעמיד לרשות לקוחותינו שירות מקומי איכותי ביותר לצד תמיכה גלובלית מקצועית וענפה.

 

תכניות ביטוח רב-לאומיות

עריכת תכנית ביטוח רב לאומית לחברות בעלות פעילות גלובאלית, מאפשרת שליטה, יצירת אחידות, תוך ניצול יתרון הגודל למיקסום היקף הכיסוי הביטוחי והתנאים המסחריים.

התכנית מאפשרת ניהול סיכונים מקצועי וקבלת ייעוץ וליווי ממומחים בתחום תוך הכרות מעמיקה של דרישות הרגולציה והמדינות השונות בהן פועלות החברות.

 

כדאי לדעת:

  • טיפול בתביעה הינו מורכב ומשתנה ממדינה למדינה. בחירת ברוקר חזק ומנוסה, המצוי בפריסה רחבה בעולם, הינה חיונית להצלחת הטיפול בתביעה.
  • יש לבחור ברוקר שיודע לתת מענה לצרכים הביטוחיים המקומיים של החברה בהתאם לפעילותה ובקיא במערכת החוקים המקומית במדינה בה היא פועלת.
  • באמצעות הליווי המקצועי של Gallagher והתמחותו במערכת החוקים המקומית, יכולה פלתורס ביטוח לספק את מכלול השירותים הדרושים לכל חברה, בכל אחת מהמדינות בהן היא פועלת.